Управление на настоящи клиенти
Научи ключови техники за успешни продажби, базирани на най-ценния ресурс - взаимоотношенията. Разбери как да се грижиш и управляваш своите клиенти правилно, за да спечелиш лоялността и препоръките им, което ще доведе до естествен растеж на твоя бизнес.
Цели на курса
- Управление на клиентите и как да го правим успешно
- Как да развием отношенията с клиентите си
- Как да разширяваме и увеличаваме стойността на бизнеса, идващ от настоящи клиенти
- Използване на препоръките като метод за разширяване
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции са записани и могат да се гледат веднага след активиране на достъпа до курса.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.
*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.
1-годишен достъп
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с 1-годишен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на този период.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.
ЛЕКЦИЯ #1
Акаунт мениджмънт
Видео 1: Какво да очаквате в този курс
Видео 2: Същност и значение на акаунт мениджмънта
Видео 3: Роля и функции на акаунт мениджъра
Видео 4: Задължителни умения и профил на позицията
ЛЕКЦИЯ #2
Управление на Ключови клиенти
Видео 1: Ключови клиенти
Видео 2: Роли на ключови участници
Видео 3: Акаунт план
Видео 4: Карта на акаунта и Карта на влиянието
ЛЕКЦИЯ #3
Управление на взаимоотношенията с ключови клиенти
Видео 1: Ключови фактори за успех и добри практики
Видео 2: Развитие на взаимоотношенията
Видео 3: Активно слушане
Видео 4: Стратегии при влошаване на отношенията
Видео 5: Бариери срещу загуба на клиент
Видео 6: Метрики за измерване на успеха (KPIs)
ЛЕКЦИЯ #4
Стратегии за максимизиране на бизнеса
Видео 1: Up-selling и Cross-selling
Видео 2: Up-selling - детайли
Видео 3: Cross-selling - детайли
ЛЕКЦИЯ #5
Препоръки
Видео 1: Препоръки - дефиниции
Видео 2: Външни препоръки
Видео 3: Вътрешни препоръки
Видео 4: Препоръки – добри практики
ЛЕКЦИЯ #6
Етични и правни норми при управление на настоящи клиенти
Видео 1: Етични норми в Акаунт мениджмънта
Видео 2: Етични практики
Видео 3: Правни аспекти при дългосрочни взаимоотношения
Видео 4: Правни документи - видове част 1
Видео 5: Правни документи - видове част 2
Велина Топалова
Мениджър Клиенти, Oracle
За Велина Топалова, продажбите са страст повече от 17 години. Има дългогодишен опит в развитието и продажбите на комплексни ИТ решения.
В последните 3 години е част от търговския екип на Oracle - една от най-големите и уважавани компании в световен мащаб в ИТ сектора. Работи като Акаунт мениджър и отговаря за развитието на бизнеса на компанията в Публичния сектор.
Преди това 11 години е работила в Лирекс, един от големите системни интегратори в България. Там тя е започнала като регионален мениджър продажби за Североизточна България, развивайки едни от най-интересните и устойчиви проекти на компанията в региона. По-късно компанията й поверява управлението на продажбите в публичния сектор, ръководейки екип от отдадени и уверени търговци.
Велина е силно мотивиран и проактивен професионалист, ориентиран към постигане на високи резултати в продажбите. Обича предизвикателствата и вярва, че без да излезеш от зоната си на комфорт, не можеш да разчиташ на големи успехи. Умее да изгражда доверие в работата си с клиентите, колегите и партньорите, което е основата на успешния акаунт мениджмънт.
Завършила е Маркетинг в Икономически университет Варна, където е живяла 13 години, преди професионалния й път да я отведе в София. Но независимо от всичко, морето остава в сърцето й завинаги.
Освен по продажбите, Велина е и запален фен на Formula 1, откъдето често черпи вдъхновение от дисциплината, последователността и отдадеността на любимите си пилоти и отбори.
Оценки на участници
Отзиви на участници
Много полезна информация, която със сигурност ще имам предвид.
Модулът "Управление на настоящи клиенти" предоставя ценни знания за процеса на задържането на важните за нас клиенти в отделните му етапи. Обхванати са също етичните и правни норми при управлението на настоящите клиенти, чиято роля е съществена за спечелване на тяхната лоялност. Добре очертани са качествата и уменията, които следва да развием, за да бъдем успешни акаунт мениджъри. Лекторът Велина Топалова е много ерудирана и с богат практически опит.
Курсът представи отлично позицията на Акаунт Мениджър както и етичните, морални и правни норми, които е редно да бъдат спазени по много добър начин.
Модулът на Велина Топалова за мен бе ценен със структурата и подредеността си. Всяка презентация дава ясни стъпки и конкретна информация, на език достъпен и за лаици по темата.
Цена: 300 лв.
- 8 часа продължителност
- Видео уроци онлайн
- За начинаещи и напреднали
- Презентации за сваляне
Цена:300 лв.
Запиши се