Продажби на Софтуерни продукти
Научи основните принципи и работещи подходи в Продажбите на Софтуерни продукти и надгради своите търговски умения и опит.
Цели на курса
1/ Историята на лектора и неговия професионален опит.
2/ Данни и тенденции в продажбите на софтуерни продукти
3/ Успешни търговски принципи в сектора с продажби на софтуерни продукти
4/ Примери от практиката и уроци от тях
5/ Съвети и работещи практики за търговци в сектора
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции се отключват в 12:00ч на обяд - в определената дата за начало на курса в цялостната програма на SalesPRO.
Неограничен достъп до 30.12.2022г.
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на SalesPRO.
Лекциите ще са отворени за гледане до 30.12.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с 50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящите нови курсове.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
До 9 Януари 2022г. ще бъде отворено записването за цялостната програма SalesPRO, в която се включват 23 подробни онлайн курса.
След началото на програмата (10 януари), първите 8 курса от програмата ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят индивидуална цена за участие във всеки отделен курс при неговото стартиране.
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Курсът "Продажби на Софтуерни продукти" НЕ може да се закупи индивидуално. Могат да го достъпят САМО участници в цялостната програма на SalesPRO.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа 2 часа видео уроци на запис по 10-15 мин., с цел по-лесно усвояване на материала в удобно за теб време, място и темпо на обучение.
Водещи експерти и търговци ще споделят с теб своите работещи практики от различни индустрии и идеи как да ги приложиш в своя бизнес или работа.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на SalesPRO.
ЛЕКЦИЯ #1
Продажби на софтуерни продукти
Видео 1: Програма и лектор на курса
Видео 2: Умения и практики на успешните търговци
Видео 3: Търговски процес в софтуерните фирми
Видео 4: Квалификация в софтуерните фирми
Видео 5: Търсене на клиенти и първоначални разговори
Видео 6: Откриване и оценяване
Видео 7: Предложение, преговори и подписи
Видео 8: Партньорска екосистема
Видео 9: Взаимодействия с други екипи
Видео 10: Анализ на конкуренцията, продуктова пътна карта
Владимир Русев
Регионален Мениджър, LeanPlum
Владимир е адаптивен, бързо обучаващ се предприемач с над 20 години опит в стартиране и скалиране на компании, с опит във финансите, управлението и продажбите.
По време на обучението си в Американския университет в България, съосновава Wizcom, по-късно преименуван на Sciant, който през 2008г., бива откупен от VMware.
От 2004 до 2008 г. Владимир ръководи дейностите по сливане и придобиване на CableTEL, който се явяваше като водещ CaTV Player на пазара, преди да бъде преименуван на Blizoo и по-късно продаден на MobileTel.
Владимир инвестира и развива EON TOYS, дистрибутор на детски играчки, който все още успешно работи в България.
Инвестира и в МEGALAN - LAN - оператор в Благоевград, който беше продаден на Bulsatcom. През 2017 г. Владимир става съосновател на Connecto - доставчик на разговорен маркетинг с изкуствен интелект, използван от Viber, Coca-Cola и Visa.
През 2018 г. Connecto е откупен от Leanplum, където в момента Владимир заема длъжност като регионален мениджър за Германия, Австрия, Швейцария, Източна Европа, Близкия изток и Северна Африка.
Владимир е квалифициран член на Асоциацията на дипломираните експерт-счетоводители (ACCA). Завършил е AUBG с две специалности по Бизнес администрация и Политика и Международни отношения.
Владимир е оптимист, инвестиращ капитал и лично време в подкрепа на startup екосистемата. Като член на Abundance Digital, Mindvalley Academy, Владимир се стреми непрестанно да бъде в най-добрата психическа и физическа форма. Обучава се и за треньор в Optimize.me и WildFit.
Владимир е щастлив баща на две момичета на 13 и 7 години. Той тренира кросфит и е фен на ранното ставане.