Подготовка и Пазарни Проучвания

Научи как да се отличиш сред тълпата от търговци, като използваш доказани методи за количествени и качествени пазарни проучвания и стратегии за фокусиране върху идеалния клиент, чрез които ще си в пъти по-ефективен!

(4.8)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е идеален профил на клиента и как се изработва
- Как се изграждат хипотези за стойност и 30 секундно представяне на бизнес
- Методи за извършване на количествени и качествени пазарни проучвания
- Що е то конкуренти и видове конкуренти
- Инструменти за количествено и качествено проучване на конкуренцията

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции са записани и могат да се гледат веднага след активиране на достъпа до курса.

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.

*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.

1-годишен достъп

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с 1-годишен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на този период.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.

ЛЕКЦИЯ #1

Идеален профил на клиента и отделните персони в него



Видео 1: Представяне на лектора

Видео 2: Структура и съдържание на курса

Видео 3: Идеален клиентски профил: същност и дефиниция

Видео 4: Компоненти на идеалния клиентски профил

Видео 5: Пример за идеален клиентски профил (+downloadable template)

Видео 6: Въпросник и анализ на настоящите клиенти (+downloadable template)

ЛЕКЦИЯ #2

Изграждане на хипотези и 30-секундно представяне (Sales Pitch)



Видео 1: Същност на пазарната хипотеза, защо е важна и процес за изготвяне

Видео 2: 30-секундно представяне (Sales Pitch)

Видео 3: 14 думи, които да избягваме, когато подготвяме комуникацията си с клиенти

Видео 4: Седемте грехове на търговеца, когато създава и валидира своята търговска хипотеза

ЛЕКЦИЯ #3

Пазарни проучвания



Видео 1: Пазарни проучвания - количествен подход

Видео 2: Пазарни проучвания: качествен подход

Видео 3: SWOT анализ

Видео 4: Примерен SWOT анализ

Видео 5: Go-To-Market проучване и стратегия

Видео 6: Примерен анализ с 5-те сили на Портър + темплейт (Мерцедес)

Видео 7: Примерен SWOT анализ

ЛЕКЦИЯ #4

Проучване на конкуренцията



Видео 1: Проучване на конкуренцията

Видео 2: Видове конкуренти (преки и непреки)

Видео 3: 4 стъпки за проучване на конкуренцията

Видео 4: Интервю с Експерт - Конкуренти - как проучвате и следите конкуренцията си - Иван Бондоков

ЛЕКЦИЯ #5

Подготовка на списъци



Видео 1: База данни, какво трябва да съдържа една база данни, преди да започнем търговска кампания

Видео 2: Софтуери за изграждане на база данни

Видео 3: Компании, които продават бази данни

Видео 4: Резюме на курс 2

Борис Георгиев

Директор Иновации в продажбите, Out2Bound

Борис Георгиев е един от съоснователите на SalesPRО, както и на Out2Bound - агенция за продажби в ИТ сектора.

За последните 5 години компанията му е интервюирала над 1000 създатели на технологични компании и е работила с над 200 от тях в Европа, Скандинавия и Северна Америка. За заслугите си в сферата на бизнеса, е отличен с наградата на Forbes 30 под 30.

Като съ-основател Борис отговаря за иновациите в Out2Bound и подобряването на процесите на компанията. Ежедневно е ангажиран с проследяване на новостите в сферата на продажбите и с голям интерес споделя, че няма нищо по-вълнуващо от това постоянно да се учиш, тестваш наученото и в резултат на това - да помагаш на бизнесите в България да са по-добри.

Учил е в УНСС бизнес и икономика на човешките ресурси, Управление на ИТ Проекти в НБУ и Предприемачество в Канада. Обиколил е над 30 държави и като ментор в различни програми е работил с над 100 технологични стартъпи от Западна Европа.

В свободното си време Борис се занимава с кросфит и кара колело. Също така е любител на контактните спортове. Тази негова любов към спорта му е помогнала да свали от 143 до 97 кг за година и половина.

Оценки на участници

4.8 / 5
(25)
(5)
(0)
(0)
(0)

Отзиви на участници

Даниела Бояджиева

Борис беше изключително интересен за слушане и дискусия лектор. Успя с доста примери да обрисува всеки един от въпросите, през които минахме по време модула. Търсеше и обратна връзка от нас и ни приканваше да сме активни. Благодаря от все сърце за този модул! За мен беше удоволствие да слушам, а след това и да прилагам част от нещата в практиката!

Десислава Авджиева

Приятелско представяне на съдържанието на достъпен език. Съдържанието е подходящо за обновяване на придобити търговски знания и създаване на умения за търговец, тоест за всеки има по нещо полезно в това обучение.

Димитър Джутев

Много полезен курс. Помага ми да подобря планирането, за да съм по-последователен в изпълнението на задачите и по-успешен при постигане на целите.

Евелина Йоцова

Курсът "Подготовка и пазарни проучвания" предлага огромно количество информация, ценно знание и много практически съвети. Изключително полезно.

Любомир Митрев

Курсът е изключително полезен, като съдържание и водещи теми. Лектора много професионално ни запознава с материята, като допълва с много информация от своя практически опит.

Марчела Василева

Професионално поднесена информация, базирана на теоретична част и подкрепена с примери от бизнеса.

Милена Петкова

Курсът е чудесен. Личи си старанието, което в вложено в изготвянето на програмата. Харесва ми позитивната енергия, която всеки един лектор носи.

Милена Петрова

Мисля, че основната част от моя отзив в отговора си на въпрос 3. Лекторът е много сърдечен човек, който въпреки, че не вижда своята аудитория, има една вдъхновяващо персонално отношение към всички нас. Хубаво е, че повечето видеа не са твърде продължителни, като съдържанието е концентрирано ясно върху конкретната подтема.

Пламен Петков

Получих моето потвърждение колко е важна добрата предварителна подготовка. Благодаря!

Силвия Димитрова

Благодаря на лектора Борис Георгиев, за съдържанието, структурата и подбраните гости в допълнителните видеа! Както и за "повдигащото" обръщение към аудиторията "Здравейте, прекрасни, хора!" Курсът бе наситен с много практика и примери, което дава още по-висока ценност за възприемане и за съдържание.

Цветелин Николов

Курсът и лекторът ми бяха изключително полезни, защото плавно преминаха от широките теоретични към практични познания и умения (твърди и меки).

Цена: 300 лв.

  • 8 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

Стани SalesPRO!

Научи практически стратегии и методи за успешни преговори, проучване на конкуренти, сегментиране на качествени клиенти и затваряне на сделки с помощта на едни от най-уважаваните специалисти в областта на продажбите!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Sell Like a Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
024930016