Генериране на интерес чрез Email, телефон и събития на живо
Научи работещи техники, чрез които ще имаш резултат още от първото телефонно обаждане. Придобий умения за писане на целенасочени и конвертиращи имейли и се научи как да използваш събитията на живо за осъществяване на бизнес продажби.
Цели на курса
- Кои са различните видове подходи в продажбите и как да се изпълняват
- Как да продаваме през имейла като канал за продажби
- Как да използваме събитията на живо за бизнес продажби
- Как да използваме телефонa като канал за продажби
- Методи и подходи в успешното квалифициране на потенциални клиенти
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции са записани и могат да се гледат веднага след активиране на достъпа до курса.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.
*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.
1-годишен достъп
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с 1-годишен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на този период.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.
ЛЕКЦИЯ #1
Роля и отговорности на търговския представител
Видео 1: Представяне на лектора
Видео 2: Структура и съдържание на курса
Видео 3: Ролята и мястото на търговския представител в организационната структура
Видео 4: Качества и умения на успешните търговски представители (SDR)
Видео 5: Цели и приоритети на работното място и измерители за успех
Видео 6: Рипортинг и примерен темплейт
Видео 7: Длъжностна характеристика на SDR/BDR и видове възнаграждения
Видео 8: Шапките, които носи един дигитален търговец всеки ден
Видео 9: Водене на първични обаждания/срещи. Как да квалифицираме потенциалните клиенти
ЛЕКЦИЯ #2
Тактики и подходи за генериране на интерес
Видео 1: Тактики и подходи при генерирането на интерес
Видео 2: Подход: Релевантност
Видео 3: Подход: Персонализация
Видео 4: Тактика: Откриване на разговора с висока добавена стойност
Видео 5: Тактика: Персонализирано съдържание на база целевата компания
Видео 6: Тактика: Базиране на тенденциите в индустрията
Видео 7: Тактика: Добри практики и примери за успешни клиенти
Видео 8: Тактика: Най-лошото, което може да стане
Видео 9: Видове възражения и как да се справяме с тях по начин, който води до разговор
ЛЕКЦИЯ #3
Как да генерираме интерес чрез имейл
Видео 1: Разликата между спам и търговски имейли
Видео 2: Статистики и тенденции, свързани с имейла като канал за продажби
Видео 3: Темата на имейла (Subject line): статистики и примери
Видео 4: Кога да изпращаме имейлите си като дни и часове на деня
Видео 5: Съдържанието на имейла - примери какво да правим и не
Видео 6: Последващи имейли - примери и добри практики
Видео 7: Видео в имейлите - статистики и добри практики
Видео 8: GDPR в имейл комуникацията
Видео 9: Опазване на домейн репутацията и доставяемостта на имейлите
Видео 10: Софтуери за имейл автоматизация
ЛЕКЦИЯ #4
Как да генерираме интерес чрез студени обаждания и СМС
Видео 1: Дефиниция на студените обаждания
Видео 2: Статистики и метрики при студените обаждания
Видео 3: Цели и елементи на студеното обаждане
Видео 4: Добри практики при студените обаждания
Видео 5: SMS като канал в търговския процес
Видео 6: Гласови съобщения
Видео 7: Примерен скрипт за студени обаждания
Видео 8: Как да работим с асистентите
Видео 9: Софтуери за студени обаждания
ЛЕКЦИЯ #5
Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо
Видео 1: Какво да правим преди събитието
Видео 2: Примерен каденс преди събитието
Видео 3: Какво да правим по време на събитието
Видео 4: Какво да правим след събитието
Бонус лекция (Лекция 6)
Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо
Видео 1: Как да обединим каналите в една последователна търговска кампания
Видео 2: Схема на търговския процес
Видео 3: Защо мултичанъл работи по-добре?
Видео 4: Резюме на Курс 3 - Генериране на интерес чрез имейл, телефон и събития
Борис Георгиев
Директор Иновации в продажбите, Out2Bound
Борис Георгиев е един от съоснователите на SalesPRО, както и на Out2Bound - агенция за продажби в ИТ сектора.
За последните 5 години компанията му е интервюирала над 1000 създатели на технологични компании и е работила с над 200 от тях в Европа, Скандинавия и Северна Америка. За заслугите си в сферата на бизнеса, е отличен с наградата на Forbes 30 под 30.
Като съ-основател Борис отговаря за иновациите в Out2Bound и подобряването на процесите на компанията. Ежедневно е ангажиран с проследяване на новостите в сферата на продажбите и с голям интерес споделя, че няма нищо по-вълнуващо от това постоянно да се учиш, тестваш наученото и в резултат на това - да помагаш на бизнесите в България да са по-добри.
Учил е в УНСС бизнес и икономика на човешките ресурси, Управление на ИТ Проекти в НБУ и Предприемачество в Канада. Обиколил е над 30 държави и като ментор в различни програми е работил с над 100 технологични стартъпи от Западна Европа.
В свободното си време Борис се занимава с кросфит и кара колело. Също така е любител на контактните спортове. Тази негова любов към спорта му е помогнала да свали от 143 до 97 кг за година и половина.
Оценки на участници
Отзиви на участници
Много беше полезен за мен като стартиращ търговец. Ясно поставени теми и добре аргументирани послания. Благодарен съм!
Точно и ясно поднесена информация, изключително прагматично насочена с конкретни примери и числа.
Благодаря от все сърце за този курс. Беше интересен и полезен. Има неща, които ще използвам за в бъдеще в практиката си, за да подобря обслужването на клиентите и генерирането на нови такива. Имам още какво да уча и мисля след като приключа SalesPro да си преглеждам лекциите, защото информацията е много и ценна. Най-ценни за мен са историите и примерите от практиката.
Изключително съм впечатлен от Модул 3 - Генериране на интерес. Много полезен, като информация и практически насоки. Препоръчвам.
Макар че темата изглежда тривиална, тъй като всички използваме ел. поща, телефон, СМС и се случва да участваме в събития, в лекциите се съдържа полезна информация за това как, следвайки търговския процес, да установяваме контакт с потенциални клиенти от студения пазар посредством тези канали така, че да изпълняваме успешно мисията си. Лекторът е непринуден, доброжелателен и искрен. Въпреки липсата на жив контакт, той бързо предразполага курсистите си.
От курса смятам, че можем да придобием по-добри умения за това как да представим компанията си чрез имейл на клиент, който не е знаел за нашия бизнес. Да предизвикаме интерес, както и начини за последващи комуникации, включително и обаждания. Аз специално научих много ценни съвети от Борис, които не съм предполагала, че може да работят в продажбите. Отговорите му на въпросите ми бяха много ясни, много добре обяснени и дори съветите, които дава са много, много ценни. Благодаря за лекциите и съветите от практиката!
Харизматичният Борис Георгиев, през своята практика, знания, бизнес умения, аналитична мисъл - имплементира ценна информация, дадена вкратце, която има стойност за всеки бизнес. Лично за мен - като стартиращ предприемач това е съдържание, което подрежда моят бизнес. То е основа, върху която да се надгражда. Практика и учебни постулати, съчетани в баланс е безценен помощник и занапред. И както каза в една от лекциите Борис, че облеклото е важно - да то е първото впечатление, а после идва словото и добавената стойност, която получих във всяка едно то темите. Аз ще взема процент, но той ще ми носи много резултатност! Благодаря, Борис!
Курсът Генериране на интерес е изключително полезен. Представена е цялостната структура на търговския процес, практически примери за всеки компонент от него и много полезни съвети за реалната комуникация с клиентите. Препоръчвам го на всеки, който се занимава с B2B.
Цена: 300 лв.
- 8 часа продължителност
- Видео уроци онлайн
- За начинаещи и напреднали
- Презентации за сваляне
Цена:300 лв.
Запиши се