Генериране на интерес чрез Email, телефон и събития на живо

Научи работещи техники, чрез които ще имаш резултат още от първото телефонно обаждане. Придобий умения за писане на целенасочени и конвертиращи имейли и се научи как да използваш събитията на живо за осъществяване на бизнес продажби.

(5.0)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Кои са различните видове подходи в продажбите и как да се изпълняват
- Как да продаваме през имейла като канал за продажби
- Как да използваме събитията на живо за бизнес продажби
- Как да използваме телефонa като канал за продажби
- Методи и подходи в успешното квалифициране на потенциални клиенти

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции са записани и могат да се гледат веднага след активиране на достъпа до курса.

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.

*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.

1-годишен достъп

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с 1-годишен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на този период.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.

ЛЕКЦИЯ #1

Роля и отговорности на търговския представител



Видео 1: Представяне на лектора

Видео 2: Структура и съдържание на курса

Видео 3: Ролята и мястото на търговския представител в организационната структура

Видео 4: Качества и умения на успешните търговски представители (SDR)

Видео 5: Цели и приоритети на работното място и измерители за успех

Видео 6: Рипортинг и примерен темплейт

Видео 7: Длъжностна характеристика на SDR/BDR и видове възнаграждения

Видео 8: Шапките, които носи един дигитален търговец всеки ден

Видео 9: Водене на първични обаждания/срещи. Как да квалифицираме потенциалните клиенти

ЛЕКЦИЯ #2

Тактики и подходи за генериране на интерес



Видео 1: Тактики и подходи при генерирането на интерес

Видео 2: Подход: Релевантност

Видео 3: Подход: Персонализация

Видео 4: Тактика: Откриване на разговора с висока добавена стойност

Видео 5: Тактика: Персонализирано съдържание на база целевата компания

Видео 6: Тактика: Базиране на тенденциите в индустрията

Видео 7: Тактика: Добри практики и примери за успешни клиенти

Видео 8: Тактика: Най-лошото, което може да стане

Видео 9: Видове възражения и как да се справяме с тях по начин, който води до разговор

ЛЕКЦИЯ #3

Как да генерираме интерес чрез имейл



Видео 1: Разликата между спам и търговски имейли

Видео 2: Статистики и тенденции, свързани с имейла като канал за продажби

Видео 3: Темата на имейла (Subject line): статистики и примери

Видео 4: Кога да изпращаме имейлите си като дни и часове на деня

Видео 5: Съдържанието на имейла - примери какво да правим и не

Видео 6: Последващи имейли - примери и добри практики

Видео 7: Видео в имейлите - статистики и добри практики

Видео 8: GDPR в имейл комуникацията

Видео 9: Опазване на домейн репутацията и доставяемостта на имейлите

Видео 10: Софтуери за имейл автоматизация

ЛЕКЦИЯ #4

Как да генерираме интерес чрез студени обаждания и СМС



Видео 1: Дефиниция на студените обаждания

Видео 2: Статистики и метрики при студените обаждания

Видео 3: Цели и елементи на студеното обаждане

Видео 4: Добри практики при студените обаждания

Видео 5: SMS като канал в търговския процес

Видео 6: Гласови съобщения

Видео 7: Примерен скрипт за студени обаждания

Видео 8: Как да работим с асистентите

Видео 9: Софтуери за студени обаждания

ЛЕКЦИЯ #5

Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо



Видео 1: Какво да правим преди събитието

Видео 2: Примерен каденс преди събитието

Видео 3: Какво да правим по време на събитието

Видео 4: Какво да правим след събитието

Бонус лекция (Лекция 6)

Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо



Видео 1: Как да обединим каналите в една последователна търговска кампания

Видео 2: Схема на търговския процес

Видео 3: Защо мултичанъл работи по-добре?

Видео 4: Резюме на Курс 3 - Генериране на интерес чрез имейл, телефон и събития

Борис Георгиев

Директор Иновации в продажбите, Out2Bound

Борис Георгиев е един от съоснователите на SalesPRО, както и на Out2Bound - агенция за продажби в ИТ сектора.

За последните 5 години компанията му е интервюирала над 1000 създатели на технологични компании и е работила с над 200 от тях в Европа, Скандинавия и Северна Америка. За заслугите си в сферата на бизнеса, е отличен с наградата на Forbes 30 под 30.

Като съ-основател Борис отговаря за иновациите в Out2Bound и подобряването на процесите на компанията. Ежедневно е ангажиран с проследяване на новостите в сферата на продажбите и с голям интерес споделя, че няма нищо по-вълнуващо от това постоянно да се учиш, тестваш наученото и в резултат на това - да помагаш на бизнесите в България да са по-добри.

Учил е в УНСС бизнес и икономика на човешките ресурси, Управление на ИТ Проекти в НБУ и Предприемачество в Канада. Обиколил е над 30 държави и като ментор в различни програми е работил с над 100 технологични стартъпи от Западна Европа.

В свободното си време Борис се занимава с кросфит и кара колело. Също така е любител на контактните спортове. Тази негова любов към спорта му е помогнала да свали от 143 до 97 кг за година и половина.

Оценки на участници

5.0 / 5
(24)
(1)
(0)
(0)
(0)

Отзиви на участници

Александър Димитров

Много беше полезен за мен като стартиращ търговец. Ясно поставени теми и добре аргументирани послания. Благодарен съм!

Атанас Руньов

Точно и ясно поднесена информация, изключително прагматично насочена с конкретни примери и числа.

Даниела Бояджиева

Благодаря от все сърце за този курс. Беше интересен и полезен. Има неща, които ще използвам за в бъдеще в практиката си, за да подобря обслужването на клиентите и генерирането на нови такива. Имам още какво да уча и мисля след като приключа SalesPro да си преглеждам лекциите, защото информацията е много и ценна. Най-ценни за мен са историите и примерите от практиката.

Любомир Митрев

Изключително съм впечатлен от Модул 3 - Генериране на интерес. Много полезен, като информация и практически насоки. Препоръчвам.

Милена Петрова

Макар че темата изглежда тривиална, тъй като всички използваме ел. поща, телефон, СМС и се случва да участваме в събития, в лекциите се съдържа полезна информация за това как, следвайки търговския процес, да установяваме контакт с потенциални клиенти от студения пазар посредством тези канали така, че да изпълняваме успешно мисията си. Лекторът е непринуден, доброжелателен и искрен. Въпреки липсата на жив контакт, той бързо предразполага курсистите си.

Павлинка Стефанова

От курса смятам, че можем да придобием по-добри умения за това как да представим компанията си чрез имейл на клиент, който не е знаел за нашия бизнес. Да предизвикаме интерес, както и начини за последващи комуникации, включително и обаждания. Аз специално научих много ценни съвети от Борис, които не съм предполагала, че може да работят в продажбите. Отговорите му на въпросите ми бяха много ясни, много добре обяснени и дори съветите, които дава са много, много ценни. Благодаря за лекциите и съветите от практиката!

Силвия Димитрова

Харизматичният Борис Георгиев, през своята практика, знания, бизнес умения, аналитична мисъл - имплементира ценна информация, дадена вкратце, която има стойност за всеки бизнес. Лично за мен - като стартиращ предприемач това е съдържание, което подрежда моят бизнес. То е основа, върху която да се надгражда. Практика и учебни постулати, съчетани в баланс е безценен помощник и занапред. И както каза в една от лекциите Борис, че облеклото е важно - да то е първото впечатление, а после идва словото и добавената стойност, която получих във всяка едно то темите. Аз ще взема процент, но той ще ми носи много резултатност! Благодаря, Борис!

Таня Георгиева

Курсът Генериране на интерес е изключително полезен. Представена е цялостната структура на търговския процес, практически примери за всеки компонент от него и много полезни съвети за реалната комуникация с клиентите. Препоръчвам го на всеки, който се занимава с B2B.

Цена: 300 лв.

  • 8 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

Стани SalesPRO!

Научи практически стратегии и методи за успешни преговори, проучване на конкуренти, сегментиране на качествени клиенти и затваряне на сделки с помощта на едни от най-уважаваните специалисти в областта на продажбите!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Sell Like a Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
024930016